Organiseer jouw evenement in deze indrukwekkende omgeving boven het Au Bassin Café, een bruisende plek in het hartje van de stad. 

Praktische info Hall

De Hall is een industriële locatie voor uw evenement in het centrum van Brussel.

Ze ligt recht in de buik van Brussel en is geschikt voor velerlei soorten formele en informele bijeenkomsten. Haar betonnen structuur contrasteert prachtig met de houten vloer en warme belichting. Meer nog, de industriële ramen creëren een natuurlijk lichtinval die zorg voor een mooie en gezellige sfeer voor uw evenement.

> Op zoek naar een afterwork or receptie?
De Hall is uitgerust met een bar en café setup.
> Op zoek naar een formele of informele vergaderruimte? Hebben jullie een training, brainstorm, workshop of conferentie gepland?
De Hall kan aangepast worden naar jullie noden.
> Op zoek naar een bijzondere locatie voor een speciale gelegenheid?
De Hall is de uitgelezen plek voor uw huwelijk, koffietafel, product launch, pop up, photoshoot, …

Beschikbaar meubilair

150 stoelen, 20 tafels, 9 hoge tafels, 35 krukken, 6 podiumelementen van 2 x 1 meter.
Internet: Wifi
Technisch en audiovisueel materiaal: HD-videobeamer & projectiescherm, professionele geluidsinstallatie, 3 microfoons met draad, mengtafel

Technische lijst

Maximum dB toegestaan: 85

Combinaties met de andere ruimtes zijn mogelijk. Ze kunnen gebruikt worden als break-out rooms, vip of backstage ruimte, … 

De Hall is toegankelijk voor mindervaliden. Twijfel niet hier meer info over te vragen.

Capaciteit tot 250 personen

De zaal kan vanaf 12 uur tot ten laatste tot 1 of 2 uur ‘s nachts gebruikt worden, afhankelijk van de dag van de week.
Op vrijdagen en zaterdagen gebruiken we de zaal zelf als bar maar op andere dagen van de week staat ze ter jouw beschikking!

Capaciteit

Staand : 250
Walking dinner : 250
Café stijl : 150
Theater opstelling : 150
Zittend dinner : 150
Klasopstelling : 40
U vorm : 40
Vergadering rond 1 grote tafel : 44

De Hall kan gehuurd op alle dagen behalve vrijdag en zaterdag. De kostprijs is 1500 euro, exclusief BTW.
Dit is steeds een vast bedrag, onafhankelijk het aantal uren of het deel van de dag.

Twijfel niet ons te contacteren voor meer info of een bezoekje: info@aubassin.be. Wij maken jouw evenement graag mee waar.

Catering

Koffie, thee en water in self service gedurende je evenement kan met een forfait van 6,5 euro per persoon. Een lekker gezond en biologisch ontbijt kan voor 9 euro. Er kan een broodjeslunch geleverd worden voor 11 euro. Het plein voor de deur biedt ook veel eetgelegenheden waar jullie zelf op zoek kunnen naar een fijne lunch.

Er is een volledig uitgeruste bar aanwezig, die we graag openen voor jouw evenement.